Replica Handbags Bottega Veneta imitacion Bvlgari imitacion Celine imitacion Christian Dior imitacion Gucci imitacion Gucci Bag imitacion Gucci Wallet imitacion Gucci Shoes imitacion Gucci Belt imitacion Hermes imitacion Loewe imitacion Louis Vuitton imitacion Louis Vuitton Belt imitacion Louis Vuitton Calf Leather imitacion Louis Vuitton Damier Azur Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Ebene Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Graphite Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Infini Leather imitacion Louis Vuitton Damier Quilt lamb imitacion Louis Vuitton Embossed Calfskin imitacion Louis Vuitton Epi imitacion Louis Vuitton Game On Monogram Canvas imitacion Louis Vuitton Jewellery imitacion Louis Vuitton Key Holder imitacion Louis Vuitton Mahina Leather imitacion Louis Vuitton Monogram Canvas imitacion Louis Vuitton Monogram Denim imitacion Louis Vuitton Monogram Eclipse Canvas imitacion Louis Vuitton Monogram Empreinte imitacion Louis Vuitton Monogram Seal imitacion Louis Vuitton Monogram Shadow imitacion Louis Vuitton Monogram Vernis imitacion Louis Vuitton Monogram Watercolor imitacion Louis Vuitton New Wave imitacion Louis Vuitton Shoes imitacion Louis Vuitton Since 1854 imitacion Louis Vuitton Strap imitacion Louis Vuitton Taiga Leahter imitacion Louis Vuitton Taurillon leather imitacion Louis Vuitton Transformed Game On canvas imitacion Louis Vuitton Utah Calfskin imitacion Louis Vuitton X Supreme imitacion Mulberry imitacion Prada imitacion YSL imitacion

 MARPORT TEVSİ PROJESİ

MARPORT TEVSİ PROJESİ

1. BÖLGE - Ana Terminal 1. İskele – 355 m
Bu iskelenin kara tarafındaki 55 metrelik kısmı halen gemiler tarafından kullanılamamaktadır. RO-RO rampasının yıkılması, 55 metrelik kısmın düzleştirilmesi, SSG rayları monte edilmesi ve sonuçta iskelenin uzunluğunun 355 metreden 368 metreye arttırılması planlanmaktadır.

2. BÖLGE - Ana Terminal 3. İskele – 297 m
Bu iskelenin kara tarafındaki 38 metrelik ucunda su derinliği -7/-8 metredir. Ek olarak bu alan, SSG vinçleri kullanmaya uygun değildir. Bu bölümün düzleştirilmesi, toprak kaymasını önlemek için denize kazıklar çakılması ve su derinliğinin -14.50 metreye arttırılması önerilmektedir. Tamamlandığında uzunluğu 275 metreye kadar gemilere hizmet verebilecektir.

3. BÖLGE - Batı Terminali 1. İskele - 400 m
Bu iskelenin kara tarafındaki ucunun ilk 150 metrelik kısmı, SSG vinçleri kullanmaya uygun değildir. Bu kısma yeni kazıklar çakarak ve ray kirişler yerleştirerek SSG vinçlerine uygun hale getirilmesi önerilmektedir.

4. BÖLGE - Batı Terminali 2. İskele – 365 m
Bu iskele 2011’de 60 m uzatılarak büyük gemilerin yanaşması mümkün hale getirildi. Sonra 4. SSG vinci kuruldu. Terminal traktörleri bu alanda manevra yaparken SSG’nin altından trafik akışına doğrudan gidemediği için zaman kaybetmektedir. Bu alanda iskelenin deniz tarafındaki ucuna erişim yolu inşa edilmesi önerilmektedir.

5. BÖLGE - Limak İskelesi (revize)
Ana Terminal ile Batı Terminali arasında bulunan Limak iskelesinin Mobil Liman Vinçleri (MHC) için kullanılması planlanmaktadır. MHC’lerin çalışabilmesi için bu iskelenin mevcut kazıklarının desteklenmesi ve güvertede az miktarda tadilat yapılması gerekmektedir. Ek olarak iskelenin kara tarafında denizi doldurarak 2500 m2 alan kazanılması planlanmaktadır.

6. BÖLGE - Ana Terminal – Depo Genişletme ( revize)
Halen Ana Terminalde bulunan 4382 m2 kapalı depo, artan hacmi karşılamamaktadır, bu artışın bir kısmı en son Gümrük Yönetmeliğinden kaynaklanmaktadır. Yakında başlayacak 2M faaliyeti, bu hacmi daha da arttıracaktır. Mevcut depoya bitişik alana 4715 m2 kapalı depo inşa edilmesi önerilmektedir. Halen gümrük idaresi mobil konteynır bürolar kullanmaktadır. Bize gümrük memurları için uygun bir bina inşa etme talimatı verdiler, kabul ettik.

7. BÖLGE - Soğutmalı Konteynır Kapasitesi
Halen 504 adet soğutmalı konteynır prizi bulunmaktadır. Trafiği giderek artan soğutmalı konteynırları alabilmek için ek soğutmalı konteynır prizleri kapasitesi gerekmektedir. Batı Terminaline ek 280 soğutmalı konteynır prizi monte edilmesi önerilmektedir.

8. BÖLGE - Batı Terminali – Mevcut Binalar ve Giriş-Çıkış Kapısı
Batı Terminali ile Ana Terminal arasında serbest geçiş sağlamak için Batı Terminalinde bulunan yemekhane binasının yıkılması gerekmektedir. Yanı sıra eski prefabrik ofis binası, gereken yüzölçümüne sahip değildir.
Personelimize gereken yemekhaneyi, eğitim odalarını, soyunma odalarını ve ofisleri temin etmek için yaklaşık 2000 m2 yüzölçümünde bir bina inşa edilmesi önerilmektedir. (Not: Marport Büyütme Projesinde bütçe ayrılan binanın yerine bu büyük binanın konulması önerilmektedir).
Ek olarak, Batı Terminalinde mevcut giriş-çıkış kapısının başka yere taşınması ve bir ölçüde değişiklik yapılması gerekecektir, çünkü önerilen trafik güzergahını işgal etmektedir.

TARAMA
Ana Terminalin 1 ve 3. iskelelerinde ve Batı Terminalinin 1. iskelesinde gemi manevra alanlarının -14.5 metreye taranması önerilmektedir.
Limak iskeleleri gereken yerlerde -10 metreye taranacaktır. (Not: Marport Büyütme Projesinde planlanmış tarama işleri, Marport İmar Planına aktarılacaktır).

İŞLETME MAKİNELERİ
Halen Batı Terminali 2. iskelede 4 adet SSG vinç bulunmaktadır. Bunların üç tanesi 19 genişlikte çiftli 55 ton spreader kapasitesine ve bir tanesi 20 genişlikte çiftli 55 ton spreader kapasitesine sahiptir.
Marport’a gelen 400 metrelik gemilere hizmet vermek için üç adet 24 genişlikte çiftli 65 ton spreader kapasiteli SSG vinci satın alınması tavsiye edilmektedir.
Mevcut üç adet 19 genişlikte vinç, Marport’un başka bir iskelesinde kullanılacaktır.
2.5 m TEU’lara hizmet vermek için, karışık ticaret hacmini, işletme kurallarını ve yasaları dikkate alarak dört adet ek lastik tekerlekli kule vinç satın alınmasını öneriyoruz.