Replica Handbags Bottega Veneta imitacion Bvlgari imitacion Celine imitacion Christian Dior imitacion Gucci imitacion Gucci Bag imitacion Gucci Wallet imitacion Gucci Shoes imitacion Gucci Belt imitacion Hermes imitacion Loewe imitacion Louis Vuitton imitacion Louis Vuitton Belt imitacion Louis Vuitton Calf Leather imitacion Louis Vuitton Damier Azur Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Ebene Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Graphite Canvas imitacion Louis Vuitton Damier Infini Leather imitacion Louis Vuitton Damier Quilt lamb imitacion Louis Vuitton Embossed Calfskin imitacion Louis Vuitton Epi imitacion Louis Vuitton Game On Monogram Canvas imitacion Louis Vuitton Jewellery imitacion Louis Vuitton Key Holder imitacion Louis Vuitton Mahina Leather imitacion Louis Vuitton Monogram Canvas imitacion Louis Vuitton Monogram Denim imitacion Louis Vuitton Monogram Eclipse Canvas imitacion Louis Vuitton Monogram Empreinte imitacion Louis Vuitton Monogram Seal imitacion Louis Vuitton Monogram Shadow imitacion Louis Vuitton Monogram Vernis imitacion Louis Vuitton Monogram Watercolor imitacion Louis Vuitton New Wave imitacion Louis Vuitton Shoes imitacion Louis Vuitton Since 1854 imitacion Louis Vuitton Strap imitacion Louis Vuitton Taiga Leahter imitacion Louis Vuitton Taurillon leather imitacion Louis Vuitton Transformed Game On canvas imitacion Louis Vuitton Utah Calfskin imitacion Louis Vuitton X Supreme imitacion Mulberry imitacion Prada imitacion YSL imitacion

BELDE KONTEYNER TERMİNALİ

BELDE KONTEYNER TERMİNALİ

BELDE – Konteyner Limanı , İstanbul’un 45 kilometre doğusunda, Marmara Denizinde, Dilovası / GEBZE mevkiinde yer almaktadır.

Liman, esasta Konteyner Terminali olarak projelendirilmiş, ancak doğu tarafında Ro-Ro hizmeti veren bir alan ile Inter Model Yard projeye entegre edilmiştir. Rıhtımları kazıklı iskele olarak öngörülmüş projenin Müşavirlik / Kontrollük hizmetleri 1999 yılında Şirketimize verilmiştir.

Proje Değişikliği:
-30 metre Su derinliklerini geçen kazıklı sistem bir yapının ekonomik ve yapılabilirlik açısından olumsuzlukları düşünülerek, rıhtım yapılarının keson sistem olarak değiştirilmesi tarafımızca önerilmiş ve maliyet mukayeseleri ile yapılabilirlilik raporu hazırlanmış,inşa metotları vazedilmiştir. İşveren’ in uygun mutaalası alınarak, proje değişikliğine gidilmiş, Alternatif Keson sisteme dayalı yeni bir yerleşim planı,inşaat etaplaması ile Master plan hazırlanmıştır.

Master plana göre proje tamamlandığında,-16,50 metre su derinliğinde, toplam 960 metre rıhtım boyu ile stoklama ve diğer tesisler için 530.000 m2 alana sahip Türkiye’nin en büyük, Uluslar arası standartlarda bir Konteyner Terminali hizmete açılmış olacaktır. İlk etapta 450 metre rıhtım boyu inşası öngörülmüştür. Keson boyutları; 30m uzunluk x 16,50m genişlik x 17m yükseklik olarak projelendirilmiştir. Kesonlar –16,50 metre su derinliğine kadar deniz döküsü ile yapılmış bir Sedde üzerine oturtulmuş, Keson ağırlığından ve üstündeki yüklerden meydana gelecek dolgu ve tabii zemindeki oturmalar dikkate alınarak Sedde başlangıç kotu belirlenmiştir.

Tüm uygulama ve detay projeleri tamamlanmış, 1.Etap rıhtım inşaatları ve dolgu işleri tamamlanmış altyapı sistemlerinin inşaat işleri büyük ölçüde yapılmıştır. Dolgu önü şev korumaları tamamlanmıştır. İdare, gümrük sosyal binaların betonarme karkas ve duvar işleri bitirilmiştir. 1.Etap işlerin tamamlanıp hizmete açılması için birkaç aylık bir süreye ihtiyaç vardır.